Aankoopdienst en contractbeheer

De dienst aankoop en contractbeheer staat in voor:

  • het voeren van overheidsopdrachten
  • aankopen van verschillende soorten productgroepen
  • het opvolgen van alle contracten binnen gemeente en OCMW.

Zij zijn de contactpersoon bij de verzekering en volgen de (materiële) verzekeringsdossiers op.

Verder werken ze mee aan preventie, onder meer via de interne preventie-adviseur, volgen ze het preventief onderhoud van gebouwen en de keuring van installaties op. Ook werken ze aan het beheer van het patrimonium.

DIENSTVERLENING ENKEL OP AFSPRAAK

De gemeentelijke diensten werken ENKEL OP AFSPRAAK.

Een afspraak maken kan telefonisch of via mail. We helpen je graag verder!

Thuisloket

Aan ons thuisloket staan er geen wachtrijen. Je vindt er heel wat informatie en kan er verschillende documenten aanvragen: opwijk.be/thuisloket

Belangrijk

  • Het onthaal is ook toegankelijk zonder afspraak. Bekijk hier de openingsuren: opwijk.be/onthaal
  • Respecteer het uur van je afspraak. Kom niet te vroeg of te laat.

Openingsuren

Maandagvan 09:00 tot 12:00 (enkel op afspraak)
Dinsdagvan 09:00 tot 12:00 (enkel op afspraak)
Woensdaggesloten
Donderdaggesloten
Vrijdagvan 09:00 tot 12:00 (enkel op afspraak)
Zaterdaggesloten
Zondaggesloten
Maandag 6-01-2025van 09:00 tot 12:00 (enkel op afspraak)
Dinsdag 7-01-2025van 09:00 tot 12:00 (enkel op afspraak), van 13:30 tot 16:00 (enkel op afspraak), van 18:00 tot 20:00 (enkel op afspraak)
Woensdag 8-01-2025van 09:00 tot 12:00 (enkel op afspraak)
Donderdag 9-01-2025van 09:00 tot 12:00 (enkel op afspraak)
Vrijdag 10-01-2025van 09:00 tot 12:00 (enkel op afspraak)
Zaterdag 11-01-2025gesloten
Zondag 12-01-2025gesloten
laden

Sluitingsdagen

Nieuwjaarsdagwoensdag 1 januari 2025
Tweede nieuwjaarsdagdonderdag 2 januari 2025

Waar kan je ons bereiken?